Ένα σινεμά φιλόδοξο και πομπώδες – Λήδα Γαλανού, Flix.gr
Τα περίτεχνα travellings σε κλειστούς χώρους, τα στιλιζαρισμένα καδραρίσματα, η αντίστιξη που δημιουργεί η βραβευμένη από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία μουσική του Ίλια Ντεμούτσκι, το υποδόριο χιούμορ και οι αποστασιοποιημένες αναφορές στα εδάφια της Βίβλου (οι τίτλοι των οποίων αναγράφονται στην οθόνη ) αντανακλούν με κινηματογραφική στιλπνότητα μια αγχωτική, αποπροσανατολισμένη κοινωνική καθημερινότητα σε διαρκή πόλεμο με τον εαυτό της – Χρήστος Μήτσης, Αθηνόραμα http://www.athinorama.gr/cinema/article/o_pistos_-2518334.html
Η θρησκεία ως μέσο χειραγώγησης σε μια τολμηρή όσο και προκλητική ταινία από τη Ρωσία που έκανε αίσθηση στο φεστιβάλ Κανών 2016 – Κωνσταντίνος Καϊμάκης, Monopoli.gr
Ένα καραμπινάτο δράμα, μια δριμεία παραβολή που παίρνει τις θέσεις της πολύ σοβαρά – Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, Lifo http://www.lifo.gr/guide/cinema/3709
Με «οδηγό» του το θεατρικό έργο του Μάριους Βον Μάγενμπεργκ «Μάρτυρας», ο Σερέμπρενικοφ δείχνει αποφασισμένος να καταδικάσει τη χειραγώγηση της θρησκείας και τολμά να οδηγήσει την ταινία του στα άκρα λούζοντάς την με αίμα – Γιάννης Ζουμπουλάκης, Το Βήμα.
Ο ήρωας της διασκευής του Σερέμπρενικοφ, αντικατοπτρίζει το σκοταδιστικό πρόσωπο της σημερινής Ρωσίας η οποία φουμάρει ανενόχλητη το αλλοτινό μαρξιστικό, όπιο του λαού. Εξαιρετικές ερμηνείες, σε σκηνές ensemble – Χρυσοστομάκης Λακταρίδης, Doctv.gr
Μια μαύρη σαν τα ράσα της ορθοδοξίας σάτιρα της ολοκληρωτικής συντηρητικοποίησης της Ρωσίας του Πούτιν – Ιωσήφ Πρωιμάκης, Popaganda.gr
Προσεγγίζοντας από διαφορετική κατεύθυνση αλλά με την ίδια νοηματική βαρύτητα τον δυσβάσταχτο θεματικό πυρήνα των ταινιών του ομοεθνή του Αντρέι Σβιάνγκιντσεφ, το…ενοχλητικό δημιούργημα του Κίριλ Σερεμπρένικοφ, κλείνοντας ταυτόχρονα το μάτι προς έναν κόσμο που μοιάζει έτοιμος να αγκαλιάσει το παράλογο, προσφέρει τροφή για σκέψη με μια αλληγορική εξέταση πάνω στον θρησκευτικό φανατισμό – Πάνος Αχτσιόγλου, Cinemag.gr http://www.cinemag.gr/arxiki_tainies/arthro/o_pistos-130667094/