Μετά τον Χωρισμό #Custody #ΜΕΤΑΤΟΝΧΩΡΙΣΜΟ

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ «ΚΡΑΜΕΡ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΡΑΜΕΡ» ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ ΤΗ «ΛΑΜΨΗ» ΤΟΥ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ.

Μετά το ρεκόρ των 270.000 εισιτηρίων στις τρεις πρώτες εβδομάδες προβολής της και αφού σόκαρε  το γαλλικό κοινό και κέρδισε εξ’ ολοκλήρου τους κριτικούς, η διπλά βραβευμένη στο Φεστιβάλ Βενετίας, πρώτη μεγάλου μήκους, ταινία του Ξαβιέ Λεγκράν, ετοιμάζεται να καθηλώσει και τους Έλληνες θεατές. 15 ΜΑΡΤΙΟΥ στους κινηματογράφους #WEIRDWAVE

 Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του υποψήφιου για OSCAR Ξαβιέ Λεγκράν, έκανε ντεμπούτο στο πρόσφατο Φεστιβάλ της Βενετίας, και κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο (Αργυρό Λιοντάρι) Καλύτερης Σκηνοθεσίας και το Βραβείο Καλύτερης Πρώτης Ταινίας.

 

 

Κριτικές

«Κάπου ανάμεσα στον Χίτσκοκ και τον Σαμπρόλ, ένα θρίλερ που θα σας κρατήσει καρφωμένους στην καρέκλα σας» – TELERAMA

 «Ένας νέος μεγάλος σκηνοθέτης, γεννιέται» – PREMIERE

  «Η πρώτη πραγματικά μεγάλη γαλλική ταινία της χρονιάς» – CINEMA TEASER

 «Ένα κινηματογραφικό σοκ» – LE NOUVEL OBSERVATEUR

 «Συγκλονιστικό, μέχρι το τελευταίο λεπτό» – TELE LOISIRS

 «Ένα επιδέξιο, περίτεχνο θρίλερ» – LE PARISIEN

 «Στην παράδοση του Μορίς Πιαλά και των Αδελφών Νταρντέν» – VARIETY

 «Ένα εκπληκτικό ντεμπούτο» – HOLLYWOOD REPORTER

 «Πιο τρομακτικό κι από τη Λάμψη του Κιούμπρικ» – CINEVUE

 «Ένας σπάνιος συνδυασμός ωμού ρεαλισμού και κορυφαίας κινματογραφικής τεχνικής» – SCREEN INTERNATIONAL

 «Ηλεκτροσόκ!» – MARIE CLAIRE

 

Σύνοψη

Μετά το διαζύγιο τους, η Μίριαμ και ο Αντουάν παίρνουν κοινή επιμέλεια του γιού τους Ζουλιάν, παρά την αντίθεση της Μίριαμ. Ο Αντουάν, που δεν μπορεί να ξεπεράσει τον χωρισμό, καταφέρνει με αυτόν τον τρόπο να παραμείνει κοντά της. Όμηρος, μεταξύ ενός πατέρα που δεν έχει όρια και μιας φοβισμένης μητέρας, ο Ζουλιάν θα φτάσει στα άκρα για να διασφαλίσει ότι δεν θα συμβεί το χειρότερο.

Σε παραγωγή του Αλεξάντερ Γαβρά, μια ταινία που σου κόβει την ανάσα και σε κάνει ενστικτωδώς να θέλεις να μπεις στην οθόνη να σώσεις τους πρωταγωνιστές της!

 

Σημείωμα του Σκηνοθέτη

Η ταινία βασίζεται στο φόβο που μπορεί να προκαλέσει ένας άνθρωπος αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να επιστρέψει σε μια γυναίκα που θέλει να ξεφύγει από τη βίαιη συμπεριφορά του. Ο χαρακτήρας του Αντουάν, αποτελεί μια μόνιμη απειλή για τους ανθρώπους γύρω του. Μπορεί να νιώσει μόνο το δικό του πόνο και είναι έτοιμος να χειραγωγήσει τους πάντες, ακόμα και τα ίδια του τα παιδιά, προκειμένου να πάρει αυτό που θέλει. H δύναμη του κινηματογράφου, που πάντα με συνέπαιρνε. Το σινεμά του Χίτσκοκ, του Χάνεκε, του Σαμπρόλ, το είδος του κινηματογράφου που εμπλέκει τον θεατή παίζοντας με το μυαλό και τις αντοχές του. Τρεις ταινίες με οδήγησαν στο γράψω αυτό το σενάριο: Το «Κράμερ Εναντίον Κράμερ» η «Νύχτα του Κυνηγού» και η «Λάμψη», Όταν άρχισα τα γυρίσματα τις ξέχασα βέβαια, αλλά με βοήθησαν στο να σκεφτώ τα θέματα που ήθελα να διαχειριστώ, και να βρω την ατμόσφαιρα που ήθελα να δημιουργήσω. Το «Κράμερ Εναντίον Κράμερ» είναι μια ταινία για τα γονικά δικαιώματα που με επηρέασε πολύ. Για πρώτη φορά, βλέπουμε μια γυναίκα να παραιτείται από την επιμέλεια του παιδιού της. Επίσης, απεικονίζει τον πόνο του χωρισμού με τρομερή δύναμη. Η «Νύχτα του Κυνηγού» δείχνει πώς μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει ακόμη και τα παιδιά για να πετύχει τους στόχους του. Η «Λάμψη»με ενέπνευσε για το τελευταίο μέρος της ταινίας, την απομόνωση, τον φόβο. Η οικογενειακή βία μπορεί να οδηγήσει σε καθαρή φρίκη και αυτό είναι που θέλησα να δείξω.

 

Σκηνοθεσία: Ξαβιέ Λεγκράν
Σενάριο: Ξαβιέ Λεγκράν
Παραγωγή: Αλεξάντερ Γαβράς
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Ναταλί Ντιράν
Μοντάζ: Γιώργος Λαμπρινός
Με τους: Ντενίς Μενοσέ, Λεά Ντρουκέρ, Τομάς Γκιοριά
Χώρα Παραγωγής: Γαλλία
Διάρκεια: 90′
Έτος Παραγωγής: 2017